Perhepäivät Peurungassa 5.- 6.10.

Järjestämme Peurungassa 5.-6.10. mukavat perhepäivät, jotka on tarkoitettu syöpää sairastaville/syövän sairastaneille lapsille ja heidän perheilleen sekä perheille, joissa vanhempi sairastaa syöpää. Luvassa on monipuolista ohjelmaa, virkistäytymistä ja vertaistukea. Perhepäivät alkavat lauantaina 5.10. klo 11 ja virallinen ohjelma päättyy sunnuntaina 6.10. klo 12.  Tarkempi ohjelma perhepäivistä julkaistaan syyskuun alussa.

Perhepäiville mahtuu mukaan 80 henkilöä ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Suositus on, että perheestä lähtee mukaan maksimissaan 4 henkilöä mutta määrää voidaan harkita tapauskohtaisesti. Ilmoittautumisen yhteydessä on tärkeää ilmoittaa lapsen/lasten iät sekä erityisruokavaliot.

Sitovat ilmoittautumiset ensisijaisesti sähköpostitse 13.9. mennessä  joko syopayhdistys@kessy.fi tai tiina.julin@kessy.fi tai soittamalla toimiston numeroon 014-3330 220.

Huomioithan, että perhepäivät ovat suositut ja toivomme hartaasti, että osallistumista ei peruttaisi 13.9. jälkeen muusta kuin terveydellisestä tai muusta poikkeavasta olosuhteesta johtuen.

Perhepäivät mahdollistavat Lions Club Jyväskylä/Jyvässeutu sekä Lions Club Jyväskylä/Viitaniemi.

Tervetuloa mukaan!