Roosa nauha hyväntekeväisyyskonsertti 3.10.2024

Lämpimästi tervetuloa Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Suomalaisen musiikkikampuksen yhteistyössä järjestämään Roosa nauha -hyväntekeväisyyskonserttiin!
Konsertin tuotto käytetään syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen.

Konsertti alkaa klo 19:00. Ennen konserttia klo 18:00 alkaen on myynnissä Roosa nauhoja, haalarimerkkejä sekä Jammaus Ry:n pisteellä kahvia ja pientä purtavaa.

Konsertissa kuullaan musiikkia mm. seuraavilta esiintyjiltä:
  • Viihteen moniosaaja ja vuoden 2004 tangokuningas Tommi Soidinmäki sekä laulaja-laulunopettaja Eeva Kähärä ovat valovoimainen esiintyjäkaksikko, joita kuullaan konsertissa artistivieraina.
  • Tämän vuoden tangokuningatar Miia Laitinen, joka on vangitseva laulaja ja esiintyjä. Hän tulkitsee lauluja syvällisesti luoden intiimin tunnelman. Hänellä on lämminsävyinen, sulava ja vahva ääni sekä vanhasieluisen tarinankertojan karisma.
  • Mukana on lisäksi laulaja-lauluntekijä Eva Vikman, joka on valovoimainen laulaja sekä palkittu lauluntekijä, jonka musiikissa yhdistyvät lempeys, ilo ja toivo.
  • Muusikko ja musiikkipedagogi Nella Kuusivirta esittää kappaleen, jonka hän kirjoitti vuosi sitten sairastuessaan nuorena syöpään. Hän on yhdessä Eva Vikmanin kanssa ollut laittamassa konserttia alulle ja haluaa konsertin tuotoilla auttaa mahdollisimman paljon muita, joita syöpä on koskettanut.
  • Lisäksi kuulemme syövän sairastaneilta artisteilta musiikkia, mm. David Bowielta, Aretha Franklinilta sekä Edith Piafilta. Kappaleita soittaa ja laulaa Jyväskylän Ammattikorkeakoulun JAMKin musiikkipedagogiopiskelijat Nella Kuusivirran luotsaamana.
  • Laulajat: Niina Havu, Milla Kesäniemi, Nella Kuusivirta, Ilona Lehtinen, Mia Liukka, Siina Mäkikoivu, Tanja Oittinen, Tiiamari Piira, Mimi Steffansson, Jenna Väisänen
  • Laulajia säestää JAMK:n opiskelijoiden housebändi: Kitara – Aaro Kuutsa ja Joonas Huhtanen, Rummut  – Niilo Hintikka, Koskettimet – Mimi Steffansson ja Niina Havu, Basso – Ville Sirkesalo.
Liput 22 e, Lippu.fi.
Lippuja myös ovelta 3.10. klo 18.00 alkaen, mikäli lippuja on jäljellä.