Alku -valokuvanäyttelyn avajaiset
Jyväskyläläinen valokuvaaja Timo Suutarinen kuvasi syöpään sairastuneita naisia kesällä 2018. Kuvista koostettu näyttely esillä Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen tiloissa, Kilpisenkatu 5 B 9, 14.2.-1.3.2019. Näyttelyn avajaiset ystävänpäivänä 14.2. klo 15-17. Tuolloin myös valokuvaaja Timo Suutarinen paikalla.
Avajaisissa näytetään myös Roosa nauha -päivän muotinäytöksen kuvia.
Tervetuloa!
Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu
Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]
Lue lisää
70. juhlavuoden kokonaisuus
Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.
Lue lisää
Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty
Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.
Lue lisää