Avoin ryhmä kaikille syöpää sairastaville
Kessyllä on tänä syksynä on käynnistynyt uusi, avoin ryhmä kaikille syöpää sairastaville. Tähän ryhmään olet lämpimästi tervetullut, olipa syöpäsairautesi mikä tahansa. Tavoitteena on tarjota kokemus vertaisuudesta sekä lisätä hyvinvointia ja toiveikkuutta syövän aiheuttamassa elämänmuutoksessa. Kokoontumiset maanantaina 4.11. ja 2.12. klo 17.00-19.00 yhdistyksen tiloissa.
Ryhmää ohjaa Anna-Liisa Tikkala.
Ilmoittautumiset viimeistään edellisen viikon torstaihin klo 12.00 mennessä [email protected] tai 014 – 3330 220 (ma-to klo 9-15).
Ryhmä kokoontuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään kolme. Tervetuloa mukaan!
Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu
Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]
Lue lisää
Perhepäivät Peurungassa 6.-7.6.
Keski-Suomen Syöpäyhdistys järjestää 6.-7.6.2026 Peurungassa mukavan ja suositun perheviikonlopun, joka on tarkoitettu perheille, jossa lapsi tai vanhempi sairastaa syöpää tai on sairastanut syövän.
Lue lisää
70. juhlavuoden kokonaisuus
Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.
Lue lisää