Verkkouutinen , 06/11/2023

Lääkäriluento Joutsassa

Lääkäriluento ”Pettääkö pessimistin pumppu” Työväentalolla, Jousitie 50 perjantaina 17.11.2023 klo 18.00. Aiheesta luennoi lääketieteen tohtori, psykiatri Mikko Pänkäläinen Päijät-Hämeen keskussairaalasta. Tilaisuuden järjestää Joutsan Seudun Sydänyhdistys ja K-S Syöpäyhdistyksen Joutsan seudun paikallisosasto. Vapaa pääsy! Sydämellisesti tervetuloa!

Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu

Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]

70. juhlavuoden kokonaisuus

Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.

Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty

Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.