Naistoimikunnan kevään juhla
Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Naistoimikunnan helmikuinen ystävänpäiväjuhla siirrettiin kokoontumisrajoitusten vuoksi huhtikuuhun. Kevään juhlaan vietetään Priimuksen herkkujen äärellä 2.4.!!!
Luvassa on totuttuun tapaan monenlaista ohjelmaa, musiikkia, neljän ruokalajin illallinen viinien kera ja erinomaisen hyvää seuraa. Liput nyt myynnissä Kessyn toimistolla ja Naistoimikunnan Facebook-sivuilla. Lippuja saa myös suoraan Naistoimikunnan jäseniltä.
Liput 80 euroa. Tuotto menee lyhentämättömänä keskisuomalaisten syöpäsairaiden tukemiseen. Mahdollista ostaa myös kannatuslippu.
Juhlat järjestetään vallitsevia epidemiasäädöksiä noudattaen.
Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu
Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]
Lue lisää
Perhepäivät Peurungassa 6.-7.6.
Keski-Suomen Syöpäyhdistys järjestää 6.-7.6.2026 Peurungassa mukavan ja suositun perheviikonlopun, joka on tarkoitettu perheille, jossa lapsi tai vanhempi sairastaa syöpää tai on sairastanut syövän.
Lue lisää
70. juhlavuoden kokonaisuus
Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.
Lue lisää