Verkkouutinen , 16/02/2018

Naistoimikunnan ystävänpäiväjuhla 17.2.

Vuonna 1965 perustettu K-S syöpäyhdistyksen naistoimikunta järjestää taas perinteeksi muodostuneen ystävänpäiväjuhlan lauantaina 17.2. ravintola Primuksessa. Juhlallisessa mutta rennossa tapahtumassa on luvassa suussa sulavia herkkuja pöytään tarjoiltuna, musiikkiesityksiä, imitaattori, tanssia, yllätysohjelmaa ja ennen kaikkea hyvää seuraa.

Juhlan tuotto käytetään keskisuomalaisten syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen.
Vuonna 2017 Naistoimikunta lahjoitti tähän tarpeeseen noin 15 800 euroa. Ystävänpäiväjuhlista ja Syyskonsertista on muodostunut viime vuosina merkittävimmät varainkeruutapahtumat. Naistoimikunta on kaikille avoin ja se ottaa mielellään riveihinsä uusia jäseniä.

Ystävänpäiväjuhla ravintola Primuksessa 17.2. klo 18. Lippuja (75 euroa) naistoimikunnan jäseniltä, ryhmän FB-sivuilta ja Syöpäyhdistyksen Jyväskylän toimistolta (Kilpisenkatu 5 B 9).

Tiedustelut: [email protected], puh. 0408208446

Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu

Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]

70. juhlavuoden kokonaisuus

Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.

Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty

Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.