Perinteinen Naistoimikunnan ystävänpäiväjuhla tulee taas
Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Naistoimikunnan järjestää ystävänpäivänjuhlan helmikuun 11. päivä Jyväskylän ravintola Priimuksessa (Taulumäentie 45) klo 18.00.
Pöytiin tarjoiltavan juhlaillallisen lisäksi ohjelmassa on livemusiikkia, kulttuuripitoinen esitys ja hyvää seuraa.
Tapahtuma kerää vuosittain yhteen ison joukon ihmisiä, jotka haluavat nauttia kivasta illasta ja tehdä samalla hyvää. Ystävänpäivänjuhlan tuotto menee lyhentämättömänä keskisuomalaisten syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen.
Lisätietoja mm. lipuista tulossa lähempänä juhlaa.
Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu
Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]
Lue lisää
70. juhlavuoden kokonaisuus
Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.
Lue lisää
Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty
Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.
Lue lisää