Verkkouutinen , 17/11/2022

Perinteinen Naistoimikunnan ystävänpäiväjuhla tulee taas

Keski-Suomen Syöpäyhdistyksen Naistoimikunnan järjestää ystävänpäivänjuhlan helmikuun 11. päivä Jyväskylän ravintola Priimuksessa (Taulumäentie 45) klo 18.00.

Pöytiin tarjoiltavan juhlaillallisen lisäksi ohjelmassa on livemusiikkia, kulttuuripitoinen esitys ja hyvää seuraa.

Tapahtuma kerää vuosittain yhteen ison joukon ihmisiä, jotka haluavat nauttia kivasta illasta ja tehdä samalla hyvää. Ystävänpäivänjuhlan tuotto menee lyhentämättömänä keskisuomalaisten syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen.

Lisätietoja mm. lipuista tulossa lähempänä juhlaa.

Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu

Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]

70. juhlavuoden kokonaisuus

Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.

Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty

Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.