Tule kanssamme iloisen mielen yhteislenkille!
Syöpäviikkoa vietetään 25.-31.5.2018
Tänä vuonna viikon aiheena on liikunnan merkitys syövän ehkäisyssä.
Tule kanssamme iloisen mielen yhteislenkille torstaina 31.5. klo 13.30. Lähdemme liikkeelle kirkkopuistosta ohjatun alkulämmittelyn jälkeen ja lenkki suuntaa kauniille Jyväskylän Harjulle.
Erillistä ilmoittautumista ei tarvitse tehdä. Kirkkopuistossa tunnistat meidät sinisistä liiveistä. Voit ottaa omat kävelysauvat mukaan.
Tule yhdessä ystäväsi, puolisosi ja lapsesi kanssa mukaan!
Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu
Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]
Lue lisää
70. juhlavuoden kokonaisuus
Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.
Lue lisää
Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty
Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.
Lue lisää