Verkkouutinen , 28/05/2018

Tule kanssamme iloisen mielen yhteislenkille!

Syöpäviikkoa vietetään 25.-31.5.2018

Tänä vuonna viikon aiheena on liikunnan merkitys syövän ehkäisyssä.

Tule kanssamme iloisen mielen yhteislenkille torstaina 31.5. klo 13.30. Lähdemme liikkeelle kirkkopuistosta ohjatun alkulämmittelyn jälkeen ja lenkki suuntaa kauniille Jyväskylän Harjulle.

Erillistä ilmoittautumista ei tarvitse tehdä. Kirkkopuistossa tunnistat meidät sinisistä liiveistä. Voit ottaa omat kävelysauvat mukaan.

Tule yhdessä ystäväsi, puolisosi ja lapsesi kanssa mukaan!

Syöpäyhdistyksen uudet verkkosivut on avattu

Yhdistyksessämme on kuluvan vuoden aikana tehty paljon erilaisia uudistuksia. Osa niistä näkyy myös teille. Uudet verkkosivumme on julkaistu 28.5.2026. Käyhän kurkkaamassa! Toivottavasti uudistukset […]

70. juhlavuoden kokonaisuus

Keski-Suomen Syöpäyhdistys 70 vuotta Juhlimme koko vuoden 2026 yhdistyksemme 70- vuotista historiaa eri puolilla maakuntaa.

Vuoden 2025 toimintakertomus ja tilinpäätös on hyväksytty

Onnistuimme monessa kohtaa yli odotusten ja toimintaa oli enemmän kuin edellisenä vuonna. Alla muutamia nostoja vuodestamme.